מודל סטנדרטי בבחירות ליו"ר של מפלגה

 

היו"ר:
אני מודל סטנדרטי בבחירות ליו"ר של מפלגה –
אין בה סניפים ואין מרכז אבל כבר יש לי רשימה,
עם בטחוניסט וחברתיסט וגם ייצוג למיעוטים
(במקומות, שבודאי, לא כל כך מציאותיים).
חשוב לי, כמובן, חיבור לשטח ולפעילים,
בחוגי בית, בעיתון, וגם בדיגיטליים
ואם תרצו לשמור על קשר גם לאחר הבחירות –
שלחו לי פקס אל הלשכה, דברו קצת עם המזכירות

מקומות 1-5 ברשימה:
שלחו לו פקס אל הלשכה, דברו קצת עם המזכירות
שלחו לו פקס אל הלשכה, דברו קצת עם המזכירות
שלחו לו פקס אל הלשכה, דברו קצת עוד קצת עם המזכירות!

היו"ר:
אוזיל את הדיור ואטפל ביוקר המחיה –
לא עוד ססמת בחירות ריקה, ואופטיקה של אשליה
אמנם אין לי סניפים/מרכז, אבל כבר יש לי רשימה …
אני מודל סטנדרטי בבחירות ליו"ר של מפלגה

מקומות 1-5 ברשימה:
אמנם אין לו סניפים/מרכז, אבל כבר יש לו רשימה –
כן, הוא מודל סטנדרטי בבחירות ליו"ר של מפלגה!

היו"ר:
מצע קצת מעורפל, אמנם, אך יש סמליל וגם סיסמה,
ובקווי מתאר כבר יש תכנית טובה וישימה,
שתקדם את הקידמה תוך הגברה של התגבור
בשקיפות, התחשבות בדעות של הציבור:

למדנו את הלקח משנים של ניהול לא נכון –
נשקיע בחינוך, בריאות, תרבות, בחוץ וביטחון
נוריד את המסים ונטפל בכל האי שוויון
ואז נחזור, בסוף כל יום, לגור בוילה בסביון

מקומות 1-5 ברשימה:
ואז נחזור, בסוף כל יום, לגור בוילה בסביון
ואז נחזור, בסוף כל יום, לגור בוילה בסביון
ואז נחזור, בסוף כל יום, לגור בוואחד וילה בסביון!

היו"ר:
היתר קיצונים מדי, ולכן להתרשמותי
אין להם תקנה, חוץ מממשל שהוא בראשותי
עם גוש-מרכז חוסם חזק, ואגב יש לי רשימה –
אני מודל סטנדרטי בבחירות ליו"ר של מפלגה.

מקומות 1-5 ברשימה:
אמנם אין לו סניפים/מרכז, אבל כבר יש לו רשימה –
כן, הוא מודל סטנדרטי בבחירות ליו"ר של מפלגה!

היו"ר:
כל הסקרים מראים באופן די ברור וכמו-נחרץ
שיש כבר השפעה לעצם העובדה שאני רץ –
המאזן הבין-גושי עכשיו כזה שמאפשר
לאין-ספור פרשנים, להג פטפוט קשקוש ולברבר.
אבל חשוב לזכור שאין מקום כלל לשאננות –
וכדי לדאוג לאינטרס של כל הזעיר בורגנות
חשוב שבשיחות שישי לא תנהגו בהבלגה:
ולכל מי שישכח תזכירו שאני יו"ר מפלגה.

מקומות 1-5 ברשימה:
ולכל מי שישכח תזכירו שהוא יו"ר של מפלגה
ולכל מי שישכח תזכירו שהוא יו"ר של מפלגה
ולכל מי שישכח תזכירו שהוא כמו כל יו"ר של מפלגה!

היו"ר:
יש לפחות שבעה מנדטים שעוד קצת מתנדנדים
שיעור ההצבעה יורד, ואין כבר כל כך מתפקדים,
אז בלי סניפים ובלי מרכז החלטתי כבר על רשימה –
אני מודל סטנדרטי בבחירות ליו"ר של מפלגה!

מקומות 1-5 ברשימה:
אמנם אין לו סניפים/מרכז, אבל כבר יש לו רשימה –
כן, הוא מודל סטנדרטי בבחירות ליו"ר של מפלגה!

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על מודל סטנדרטי בבחירות ליו"ר של מפלגה

  1. Ronit Ben Dor הגיב:

    דרור!! גדול! כל הכבוד

להשאיר תגובה

