מיקוד לבגרות באזרחות – מגמת טוקבקיסטים

ועתה, המיקוד לבגרות באזרחות, מפי האחראי על מגמת טוקבקיסטים:

הימין הם פאשיסטים, השמאל סטאליניסטים, וכל חרדי משתמט
כולם אופורטוניסטים, או סתם אוטופיסטים שלא מכירים באמת
חזירות נגד איגודים, ערבים הם בוגדים, לפליטים יש מחלות
למרכז אין שום ערך, איבדו את הדרך, תוצאות הבחירות אומללות

ערבים ישמחו לגרום קטל – אם ניתן להם רבע ברירה
חרדים לא נושאים כלל בנטל – לא מסים, לא גיוס, לא צפירה

הימין רצחו יצחק, וגם את ארלוזורוב, וגם מדינת הרווחה
כשמשמאל אלטלנה, וואדי סאליב, ועשו מכולנו בדיחה
מספיק להסות ונגמר לצנזר ונמאס כבר שאין לי במה
ותשתוק ותבלום ותחריש ותסתום לא צריך לעשות מהומה

מתנחלים רק עושקים, סרבנים משחקים – זאת סתם פוזה אין שום שאלה
הימין הוא גזען, והשמאל הוא תבוסתן, צא ולמד יא חסר השכלה

יש תקופות שרגוע, תקופות שגרוע – תקופה שכזאת לא הייתה
זה רק פסע ושעל מפשע ורעל מקטסטרופה מצמיתה
לא נשב בחיבוק של ידיים החרב מונחת כבר על הצוואר
השנה היא שלושים ועוד תשע, ואי אפשר שוב לא לומר שום דבר

כנסו! זה אחד שיודע! יודע נפש בהמה
יודע לקרוא ובאיזה צד מרוחה החמאה

אכלו לי, שתו לי, גזלו לי, לקחו לי ויש לי גם עוד קובלנה:
ששכחתם, גיחכתם, סיבכתם, ברחתם, לקחתם לי את המדינה
מצביעים סתם כמו עדר, ממש לא בסדר, זה לא מאפשר דיאלוג
אבל לא נורא, ניחא, זה מילא דעות שיותר מצריכות פרוקטולוג

תזכרו שאפשר גם ללכת, תזכרו שאפשר גם למות
תספרו מאחד ועד עשר
אם תקשיבו לרגע
אזי ללא פגע
תבינו פתאום
שהכי כיף:
פשוט אלימות

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

